ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: سیزده, نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:37
حال ناخوشی دارم صبح روز بعد از عید
یک نفر مرا ای کاش بی قرار خود میدید
بی ستاره و ماهم ابری است احوالم
سرد و خستهام مثل آسمان بیخورشید
این غم قدیمی را هیچ کس نمیفهمد
بادم و اسیرم در بین شاخههای بید
در خودم گرفتارم، رود پشت سد هستم
سرد و ساکتم اما در دلم پر از امید
شعر من اگر که بد یا که واژه هایش تلخ
بیخودم، پریشانم، پس مرا ببخشایید
#حامد_محقق
برچسبها: صبح, بیخود, بیقرار, رود پشت سد, حامد محقق
ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: بهانه, نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:37
دارم میرم کربلا انشاالله
حلالم کن و دعا
پ ن. به بعضیا پیام دادم به بعضیا نه.
یه سری شون چون یادم رفت و شماره شونو پیدا نکردم و اینا
و اما اون یکی هم به خاطر این که پیاما رو نمیخونه
اطلسی ها...ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: خداحافظی, نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:37
ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: ايمان, نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:37
ابری گرفته غرید باران بیهوا بود
باران گرفت باران باران چه با صفا بود
رودی به راه افتاد از کوه و دشت رد شد
هر صخره و درختی با رود آشنا بود
یک دشت خانه بر دوش از رود میگذشتند
در روزهای باران مشت شکوفه وا بود
پرواز آرزو داشت بر روی موج و دریا
مرغی که کل عمرش را توی خانه ها بود
میخواستم بگویم باران چه دوستت دا...
شیهه کشید، رم کرد، آن اسب که رها بود
#حامد_محقق
برچسبها: اسب, رها, دوستت دا, حامد محقق, باران
اینجا را میبینی اصلا؟
۳۰ فروردین ۹۶
صدا صدای بهار است و باز پشت درم
شبیه شاخِ گون از همیشه خشک ترم
شبیه آن گل زنبق که در بهار نرست
بهار میرسد و چون همیشه بیخبرم
شبیه کوهم و سنگین و پر شکوه ولی
پی شنیدن نامت چو رود در به درم
بهار میرسد آنگونه که رسید به تو
همان کسی که به گوش تو خواند پشت سرم
غرض همین که بدانی چرا همیشه من
به دور از همهام یا مدام در سفرم
#حامد_محقق
ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: سفرم, نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:37
قسم به آنکه تو را آفرید ... خواهم گفت
به آنکه راز مگو را شنید خواهم گفت
تمام جنگل اگر چه به ذکر او مشغول
ولی همیشه سخن را به بید خواهم گفت
از آن طراوت صبح بهار لبریز است
همان کسی که به او از امید خواهم گفت
در آن زمان که هلال سپید برخیزد
من آرزوی خودم را به عید خواهم گفت
تمام حرف من از اولش همین بوده
از آن کسی که غمم را ندید خواهم گفت
#حامد_محقق
@DarKucheBad
ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: قسم, نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:37
بعضی حرفها دردل و بردل آدم حک میشود و میماند. مثل آن جملهی سید احمد نادمي. نوشتهبود انتظار رسالت شاعر شیعه است (چیزی قریب به این مضمون) و بعد گفته بود که قیصر منتظر بود و . . .
حالا شوخی شوخی تیر ماه هم تمام شد و سالی گذشت ما را یا عمری گذشت . . .
این غزل را امروز از شیخ سعدی خواندم و بعد دیدم راست میگوید.
مرا خود با تو چیزی در میان هست
اطلسی ها...ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: رسالت, نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:37
تو رفتهای و نیستی، تو رفتهای و همچنان
به واژه فکر میکنم به حرفهای بینمان
به حرفهای سختم و به حرفهای سادهات
به خندههای سرخوشی، به غصههای بیکران
تو رفتهای و باز هم کنار تو نشستهام
درست در همان مکان، بدون حرکت زمان
درست روبروی من درست در کنار تو
چقدر جاده میرود به سمت شهر آسمان
تو رفته ای و یاد تو همیشه در کنارم است
به روی کوه خضر یا کنار چاه جمکران
#حامد_محقق
@DarKucheBad